|
Městské divadlo v Kuřimi
Petr, Radovan ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh dřevěné konstrukce městského divadla s vnitřní ocelovou vestavěnou konstrukcí. Návrh dřevěné konstrukce je vypracován ve dvou variantách podle normy ČSN EN. Práce řeší statické působení této konstrukce a návrh jednotlivých částí a materiálů konstrukce. Půdorysné rozměry jsou 49,0 x 25,6 m, s max. výškou 12,5 m. Konstrukce je navržena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Nosná konstrukce střechy je řešena pomocí 13 obloukových plnostěnných nosníků. Druhá varianta je řešena jako obloukové příhradové nosníky. Štítová stěna je navržena prosklená, skleněný plášť budu vynášen dřevěnou konstrukcí se sloupy a paždíky. Součástí práce je i řešení spojů a detailů konstrukce. Konstrukce byla řešena v programu Dlubal RSTAB 8. Posouzení prvků bylo provedeno pomocí přídavného modulu TIMBER Pro. Varianta s plnostěnným nosníkem byla pro kontrolu posouzena ručním posudkem. Pro tuto variantu byly zpravovány konstrukční detaily některých spojů. Součástí práce je výkresová dokumentace.
|
|
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.
|
| |
|
Letištní hala
Kulichová, Jana ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Konstrukce letištní haly je navržená jako ocelová.Práce byla navržena ve 2 variantách.Konstrukce haly je v půdoryse radiálně zakřivená s kruhovou výsečí na podélné straně. Konstrukce zastřešení se skládá z 8 příhradových vazníků v osové vzdáleností 9 m. Pásy vazníku jsou obloukové a navrženy jako rovnoběžné. Vazníky jsou navrženy na rozpětí 40m. Maximální světlá výška haly ve vrcholu je 14m. Letištní hala byla řešena v programu Scia Engineer 2014 a součástí je i výkresová dokumentace.
|
|
Městské divadlo v Kuřimi
Petr, Radovan ; Bajer, Miroslav (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh dřevěné konstrukce městského divadla s vnitřní ocelovou vestavěnou konstrukcí. Návrh dřevěné konstrukce je vypracován ve dvou variantách podle normy ČSN EN. Práce řeší statické působení této konstrukce a návrh jednotlivých částí a materiálů konstrukce. Půdorysné rozměry jsou 49,0 x 25,6 m, s max. výškou 12,5 m. Konstrukce je navržena na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Nosná konstrukce střechy je řešena pomocí 13 obloukových plnostěnných nosníků. Druhá varianta je řešena jako obloukové příhradové nosníky. Štítová stěna je navržena prosklená, skleněný plášť budu vynášen dřevěnou konstrukcí se sloupy a paždíky. Součástí práce je i řešení spojů a detailů konstrukce. Konstrukce byla řešena v programu Dlubal RSTAB 8. Posouzení prvků bylo provedeno pomocí přídavného modulu TIMBER Pro. Varianta s plnostěnným nosníkem byla pro kontrolu posouzena ručním posudkem. Pro tuto variantu byly zpravovány konstrukční detaily některých spojů. Součástí práce je výkresová dokumentace.
|
|
Letištní hala
Kulichová, Jana ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Konstrukce letištní haly je navržená jako ocelová.Práce byla navržena ve 2 variantách.Konstrukce haly je v půdoryse radiálně zakřivená s kruhovou výsečí na podélné straně. Konstrukce zastřešení se skládá z 8 příhradových vazníků v osové vzdáleností 9 m. Pásy vazníku jsou obloukové a navrženy jako rovnoběžné. Vazníky jsou navrženy na rozpětí 40m. Maximální světlá výška haly ve vrcholu je 14m. Letištní hala byla řešena v programu Scia Engineer 2014 a součástí je i výkresová dokumentace.
|
| |
|
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.
|
| |